Entradas

2ºB Wordsheet facevocabulary 2nd April

Imagen
FACE VOCABULARY  BIG/SMALL/lLONG

2ºB/ 3ªA/B ARTS 1st April

Imagen
                                                                  ARTS                              SAVANNA                     According to what WE learned  about Savanna in Africa, I propuse you to create a drawing about the jungle, nature and wild animals. Using all kind of colours and materials for it.  Pencils, crayons, markers...any kind of material to color. Be creative (De acuerdo con lo que habéis  aprendido sobre la Savanna en África. Os propongo crear un bonito dibujo de la jungla, naturaleza y animales salvajes. Usad todo tipo de colores y materiales para vuestra creación)                   HAVE A GOOD ONE!!

1ºA 1st April House

Imagen
Lets sing and revise the different rooms at home Vamos a cantar para revisar las diferentes habitaciones de la casa. Ya conocéis la canción, la escuchábamos en clase.  Haremos un ficha, poner nombres de la casa y colorear CLIK    wordsheet of the house

1ºA ARTS 1st April

Imagen
                                                                                                                                           ARTS                             COLOURING ICECREAM     FOLLOW THE    INSTRUCCIONS                                                                                            ...

2ºB/ 3ºA/B Listening Savanna 31st March

Imagen
ECOSYSTEM SAVANNA LEARNING ECOSYSTEM FOR KIDS - Listen carefully a few times, then answer the questions. Escuchad con atención varias veces y responded a las preguntas                                                            1-Where is the Savanna?                                          2-Five animals who live there?  5 animales que vivan allí                                          3-   What is grass?                                          4-Who are herbivores?  ¿Cuales son herbívoros? ...

3º A/B activity book page 73 31st March

Imagen
For tomorrow, we have page 73      exercises 1,2,3 para mañana, tenemos la página 73 ejercicios 1,2 y 3 On one hand, bear in mind the vocabulary of the topic, words like: broomstick, cape, crown, wand,...and so on. Tener en cuenta, el vocabulario del tema, palabras como escoba, capa, corona...etc. On the other hand, keep an eye on 3rd singular person, you add  S to verbs as "wear is wears", "do is does" and so on. Por otro lado, atento a la tercera persona del singular a los verbos se les añade S.                                                                        HAVE A NICE DAY  At the end of the day I post the correction.  A ultima hora del dia publico las correcciones

1º A Toys Revision

Imagen
Time to Tidy up/  hora de ordenar  Read, colour and trace toys words Lee, colorea y resigue las palabras relacionadas con juguetes                                                                                                                                                                 Match and write  une y escribe